luni, 20 februarie 2017

#meme #deceausucces – O analiza a acestui fenomen



Internetul e plin de informatii, fotografii si videoclipuri. De cele mai multe ori, content-ul este generat de oameni, si, prin faptul ca sunt personalizate, au un succes enorm.

In cazul de fata vom vorbi si analiza meme-urile. Stiti voi, acele poze amuzante pe care toata lumea le share-uieste si care devin virale peste noapte. De ce devin virale? Nu numai din pricina faptului ca defapt imortalizeaza un moment amuzant din viata unui om, ci si datorita faptului ca fiecare meme are cate un mesaj care rezoneaza cu cititorul.

In aceasta era a internetului in care putini mai au timp sa citeasca sau sa urmareasca un videoclip, aceste meme-uri sunt calea perfecta pentru a livra un mesaj, cum spunem toti, “scurt si la obiect”. Studiile arata ca atentia unei persoane in mediul online este de 8 secunde, atat timp cat este necesar ca sa citesti mesajul dintr-un meme. Cine nu si-ar dori ca un meme creat de el sa devina viral si sa fie si usor de facut?

Totusi, in ciuda faptului ca pot deveni virale, exista si un dezavantaj. Printr-un meme, poti targeta,in general, doar persoanele care sunt interesate de acea poza. Sa va dam un exemplu. Daca pui o pisica cu un mesaj, sunt sanse mai mari ca acea poza sa aiba succes mai mare in randul iubitorilor de animale decat a altora,carora, poate le plac mai mult cainii.

Concluzia este ca atat oamenii, cat si agentiile de publicitate trebuie sa tina cont de acest fenomen si sa incerce sa “go with the flow”.

Noi am ales meme-urile pe care le-au folosit brandurile cel mai ingenios in campaniile lor.

1. Norvegian Airlines




 2. Jimmy John’s


 3. Ruffles




 4. Quality Logo Products (QLP)

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.