Internetul e plin
de informatii, fotografii si videoclipuri. De cele mai multe ori, content-ul
este generat de oameni, si, prin faptul ca sunt personalizate, au un succes
enorm.
In cazul de fata
vom vorbi si analiza meme-urile. Stiti voi, acele poze amuzante pe care toata
lumea le share-uieste si care devin virale peste noapte. De ce devin virale? Nu
numai din pricina faptului ca defapt imortalizeaza un moment amuzant din viata
unui om, ci si datorita faptului ca fiecare meme are cate un mesaj care
rezoneaza cu cititorul.
In aceasta era a
internetului in care putini mai au timp sa citeasca sau sa urmareasca un
videoclip, aceste meme-uri sunt calea perfecta pentru a livra un mesaj, cum
spunem toti, “scurt si la obiect”. Studiile arata ca atentia unei persoane in
mediul online este de 8 secunde, atat timp cat este necesar ca sa citesti
mesajul dintr-un meme. Cine nu si-ar dori ca un meme creat de el sa devina
viral si sa fie si usor de facut?
Totusi, in ciuda
faptului ca pot deveni virale, exista si un dezavantaj. Printr-un meme, poti
targeta,in general, doar persoanele care sunt interesate de acea poza. Sa va
dam un exemplu. Daca pui o pisica cu un mesaj, sunt sanse mai mari ca acea poza
sa aiba succes mai mare in randul iubitorilor de animale decat a altora,carora,
poate le plac mai mult cainii.
Concluzia este ca
atat oamenii, cat si agentiile de publicitate trebuie sa tina cont de acest
fenomen si sa incerce sa “go with the flow”.
Noi am ales
meme-urile pe care le-au folosit brandurile cel mai ingenios in campaniile lor.
1. Norvegian
Airlines
2. Jimmy John’s
3. Ruffles
4. Quality Logo
Products (QLP)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.